Marka Başvurusu Nedir?

Marka Başvurusu Nedir?

Marka Başvurusu Nedir?Marka Başvurusu Nedir? İşletmenize ait ya da size ait bir markanız varsa öncelikle markanızın müsaitlik durumu kontrol edilir.

Markanız müsait ise öncelikle hangi sektörde iseniz o sınıflar belirlenir. Toplamda 45 sınf bulunmaktadır. Markasının hiçbir alanda kullanılmamasını isteyen bazı firmalar 45 sınıf için de marka başvurusu yaparlar.

Sınıflarınız belirlendikten sonra sizlerden istenilen belgeler olacaktır.

Marka müracaatı için gerekli evraklar aşağıdaki gibidir.

 Şirket ise;

  • Vergi levhası
  • Logo ( Mevcutsa )

 

Şahıs ise;

  • Kimlik Fotokopisi
  • Adres bilgisi
  • Logo ( Mevcutsa )

sonra tüm evraklar ile birlikte kurumun online sisteminden marka başvuru işleminiz gerçekleştirilir.

Marka başvurularınız ile alakalı tüm sorularınız için ve markanızın faaliyet alanını belirlemek için Karar Patent olarak size yardımcı olmaya hazırız.



Bir cevap yazın

Whatsapp İletişim
Whatsapp İletişim
Powered by